قوانین و مقررات سوییت مال

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی سوییت مال بر مبنای قوانین و آیین‌نامه‌های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و به کاربران این اعتماد را می‌دهیم که خریدی آسان را تجربه خواهند نمود. همچنین در طول انجام فرآیند خرید، در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تعاریف :

در این بخش واژه هایی که در متن قوانین مورد استفاده قرار می گیرند، تعریف می شوند.

فروشگاه: فروشگاه اینترنتی سوییت مال

سایت: وبسایت فروشگاه اینترنتی سوییت مال به آدرس www.sweetmall.ir

محتوای سایت: شامل قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ می باشد.

کاربر: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت سوییت مال شود، کاربر تلقی می شود.

عضو: کاربری که به عضویت اولیه یا کامل سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.

مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.

سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و قصد خرید آنها را اعلام می نماید.

استعلام: ارسال سفارش از طرف مشتری برای بررسی موجود بودن کالاهای سفارش داده شده و بررسی تغییر قیمت احتمالی.

ثبت سفارش و خرید کالا  :

استعلام قیمت و موجودی: سیاست قیمت‌‏گذاری در سوییت مال مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏ در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، سوییت مال موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. برای رفاه حال مشتریان جهت خریدی سریع و آسان، قیمت‌های درج شده در سایت به روز می‌باشد، اما ممکن است کالایی موجود نباشد که دراین صورت کارشناسان ما موظفند  سریعا به مشتری اطلاع داده و وجه پرداختی را عودت و یا کالای دیگری را با رضایت مشتری جایگزین نمایند.

ارسال و تحویل کالا :

شیراز : خریدهایی که در روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه تا ساعت ۱۴ از سایت انجام پذیرد طی همان روز تحویل داده می‌شوند. سفارش‌هایی که پس از ساعت‌ ۱۴ ثبت شوند در اولین روز کاری بعداز خرید تحویل داده می‌شوند.

شهرستان ها :همچنین حمل در شهرستان ها توسط پست یا باربری حمل می شود و در صورت ارسال توسط باربری به پایانه مقصد باربری تحویل می گردد.

مشتریان شهرستان اگر در خواست ارسال کالا با پست  تیپاکس را داشته باشند بعد از انجام امور خرید هزینه ارسال کالا با پست تیپاکس به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه  هنگام تحویل مرسوله) انجام می شود و مبلغ دریافتی فقط جهت خود کالا و بسته بندی آن میباشد.

امکان خطا در محتوا و قیمت های محصولات :

سوییت مال نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است سوییت مال تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اطلاعات مندرج برای هر محصول از منابع معتبر خارجی و یا کاتالوگ اصلی آن محصول ترجمه گشته و یا از شرکت‌های سازنده اخذ گردیده است. ممکن است اطلاعات موجود یا ارائه شده در فروشگاه اینترنتی سوییت مال در مواردی دارای خطاهای نگارشی باشد. اگر محصول ارائه شده توسط سوییت مال دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

همچنین از آنجائی‌که این قیمت‌ها توسط کارشناسان و اپراتورها وارد سایت می گردند، همواره امکان خطای انسانی در ورود اطلاعات وجود خواهد داشت. لذا در مواقعی که این قیمت‌ها به اشتباه وارد سایت شده باشند هیچگونه تعهدی برای فروشگاه برای فروش کالا به همان قیمت اشتباه ایجاد نخواهد نمود.

در این موارد حتی چنانچه بر اساس قیمت اشتباه، کالا برای مشتری فاکتور و ارسال گردد، مشتری موظف است در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج نکرده باشد آن را عودت نماید. مشتری با قبول قوانین سایت حق هر گونه اعتراض در این موارد را از خود سلب می نماید.

تاریخ انقضای کالا

تاریخ تمامی اجناس در همه دسته بندی ها به جز دسته حراجی بالای 3ماه می باشد و درصورتی که کالاهای خارج از دسته حراجی کمتر از سه ماه باشد حتما قبل از ارسال با مشتری هماهنگ میشود و در صورت تایید برای ایشان ارسال میگردد.

 

قوانین تحویل کالا

خریدهای درون شیراز:از آنجایی ک خرید های درون شهری بوسیله پیک موتوری یا آژانس تلفنی یا اینترنتی ارسال میگردد مرسوله بایستی بصورت صحیح و قبل از تحویل بررسی گردد و در صورت خرابی از وی تحویل گرفته نشود و مرجوع شود. بدیهی است پس از تحویل گرفتن کالا توسط مشتری بهیچ وجه درخواست مرجوعی کالا مورد پذیرش نمی باشد.

خریدهای خارج از شیراز: فروشگاه سوییت مال فقط مسئولیت تحویل سالم کالا تا باربری یا تیپاکس یا پست را برعهده دارد  و تمام تلاش خود را میکند در بهترین بسته بندی بالاتر از استاندارد پست قرار داده شود و هرگونه آسیبی از قبیل شکستگی خرابی یا مفقودی در بین راه برای کالا پیش بیاید طرف حساب مشتری باربری یا شرکت تیپاکس یا اداره پست می باشد و مسئولیتی متوجه فروشگاه نیست. و فروشگاه نهایت همکاری را در باز پس گیری حق مشتری از پست (اعم از فاکتور خریدو هر گونه اطلاعات لازم و …)خواهد داشت

رهگیری مرسولات:

مشتری میتواند با مراجعه به سامانه پیگیری کردن مرسولات پستی وارد سامانه newtracking.post.ir شود و با وارد کردن شماره پیگیری یا کد رهگیری محصول خود تاریخ دقیق پست کالا و تاریخ دقیق تحویل کالا را در دست داشته باشد و در این صورت می توانید کالای خود را رهگیری کند.

قوانین پرداخت

سوییت مال جهت حفظ  ارزش مشتری مداری از درگاههای پرداخت قدرتمند و مطمئنی همچون به پرداخت بانک ملت و سداد بانک ملی ایران استفاده میکند ولی درصورت هرگونه مشکلی در پرداخت مشتری و یا کسر از حساب ایشان طرف حساب مشتری بانک های مزبور می باشد و هیچگونه مسئولیتی متوجه سایت سوییت مال نخواهد بود

خریدهای عمده مربوط به شهرستانها طبق ساعات فوق ارسال به باربری می شود ( زمان رسید اجناس به شهرستانها توسط باربری اعلام  میگیرد که که معمولا بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت می باشد)